piątek, 15 sierpnia 2014

"Krótka chwila"

"Krótka historia"...
Ta piosenka zaczyna śnic mi się po nocach.
Uczę się jej śpiewać z Rafałem od jakiegoś czasu.
Na szczęście to już koniec. Mogę odsapnąć.
Teraz na pierwszy plan wchodzi "Bananowy Song".
Lekkie, łatwe, przyjemne.



Rafał jest bardzo dobrym nauczycielem.
Uczę się u Niego od marca. Dokładnie od 26 marca.
Rafał jest mega uzdolnionym wokalistą. Brał udział chyba we wszystkich programach muzycznych typu talent show.
No, może nie we wszystkich.
Przesadziłam.
Ale w kilku.
Zaczynając od "Szansy na Sukces" np. z Mietkiem Szcześniakiem.
Później była "Bitwa na Głosy". Rafał zasilał szeregi MezoTeam'u.
Na koniec Rafał wylądował na Przesłuchaniach w Ciemno w programie "Voice Of Poland".
Na początku trafił do Tomsona i Barona, ale później przechwycił go Marek Piekarczyk.
Myślę, że najbardziej możecie Go kojarzyć z Bitwy z Michałem Grobelnym. Filmik wrzucam na dole.


Ostatnio Mezo wypuścił swoją najnowszą płytę "Krajobraz po bitwie". Tam możecie usłyszeć Rafała w numerze "Młody Bóg". Polecam serdecznie. Ja mam.


Pamiętam nasze pierwsze spotkanie na lekcji i jego pierwsze słowa:
"Przestań się denerwować. Uspokój się, bo jak nie to Cię przywiąże do kaloryfera".

Ja byłam wtedy mega przerażona, nogi mi się trzęsły, ale później już było wszystko w porządku.



Ale za nim bananowy, to najpierw muszę przetrwać dwutygodniowy obóz fanowski z Dawidem Kwiatkowskim.Obóz jest w przedziale wiekowym 12-18,więc jeszcze się załapałam. Jeszcze mam 17. Wyjeżdżam w niedzielę.
Oglądając zdjęcia z dwóch poprzednich turnusów to wszystko wygląda naprawdę fajnie. Dawid dużo czasu spędza z dziewczynami, rozmawia z nimi, potańczy, pośpiewa, pośmieje się.
Nazywa je "swoimi doniczkami". Można i tak. To nawet jest słodkie. Stworzyli też teledysk w ramach obozu do piosenki "Krótka chwila", którą zresztą same wymyśliły.
Podoba mi się.
Cały czas ją sobie podśpiewuję.

"Krótka chwila, mały błąd i marzenia znikną stąd...".


Dobra. Na dzisiaj koniec. Lecę coś zjeść.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz