sobota, 30 sierpnia 2014

Kwiat.

Ooo ludzie...

Przedwczoraj wróciłam z najlepszego obozu mojego życia! <3

Jak pisałam w poprzednim poście wybrałam się na Fanowski Obóz z Dawidem Kwiatkowskim. To był najlepszy czas w moim życiu!
Zakochałam się w Kwiatkowskim! I jego piosenkach!

Szczególnie w jego osobowości!
To co piszą o nim w gazetach to totalne bzdury!
Jest mega człowiekiem jak się Go pozna osobiście.
Jest taki śmieszny!


Do końca życia zostanę dla niego OSIEMNASTKĄ! hahaha. :D
Genialne wspomnienia! Mam cały czas jego głos w głowie jak to mówi.

Spotkałam najcudowniejsze dziewczyny pod słońcem!
Mocno się ze sobą zżyłyśmy i strasznie za nimi tęsknie! :(
G. M. W. M. i K. ... Kocham Was! <3

Dałabym dużo, żeby je zobaczyć!
Ale jesteśmy wszystkie porozrzucane po całej Polsce...
Poznań, Zielona Góra, Białystok, Gdańsk, Wrocław...

Obiecałyśmy sobie, że wszystkie na pewno się spotkamy na Young Stars Festiwal na koncercie Dawida w przyszłym roku i wbijemy razem na after party! haha. :D


Poniżej wrzucam parę fotek z wyjazdu.



P.S Fotkę z Kwiatem wrzucę dopiero jak będę miała do niej dostęp, bo na razie jest ona w telefonie Kwiatkowskiego. :P


Sesja z Dawidem!

Podczas kręcenia teledysku!



Ręka Dawida z naszymi drzwiami!


Dyskoteka z Dawidem i Saszan!

Moje kochane dziewczyny! <3



Nasz teledysk do OBUDŹ SIĘ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz